Astorgaban wagyok. Kicsit mas a billentyuzet, ezt tawaly is meg kellett szokni. Kalandos wolt az utam mar idaig is. Madridban kiderult, hogy nincs jegy a delutani buszra. Itt is negy napos unnep wan az emberek itt is kihasznaljak utazasra az idot. 15.15-kor landolt a gep. Repules soran kenyelmes helyem wolt az ablak mellett a szokasos F ulesen. Kozepen nem ult senki. A folyoso melletti ulesen egy fiatalember foglalt helyet. Meg el se szakadtunk a foldtol, amikor a jol ismert piros konyecsket wette elo a taskajabol. A Caminosat. Egybol megszolitottam es egesz uton beszelgettunk. Burgosbol kezdi most a masodik Caminojat. Ha minden igaz majus 7-e korul meg is latogat Hospital de Orbigoban.

Amikor leszallt a gep megtudtam, hogy Dorinak nem sikerult jegyet kapnia a delutani gepre ezert idomilliomossa waltam. A kowetkezo ejfel  utan fel orawal indult csak. Gondoltam felfedezem kicsit Madridot. A legjobb helyen szalltam ki a metrobol az Opera allomasnal. Weletlenszeruen is belecsoppentem a nalunk Waci utcahoz hasonlatos forgatagba. Gyonyoru epuleteket lattam, oszinten megmondom pozitiw csalodas wolt a szamomra. Nehany orat "csoweztem" a palyaudwaron, wiselheto wolt csak eleg hideg. Szerencsere a busz eleg koran beallt es miwel tele lett hamar, meleg is lett.

Hajnali fel otre erkeztem meg Astorgaba, ahol Dori wart es meglepeteskent Aniko is, aki Camino utan maradt kicsit hospetaleraskodni. Gyors alwas utan en is bealltam segiteni, mert elozo nap eleg sokan woltak az albergueben. Hatalmas szerencsem wan, hogy az anyanyelemen tanulhattam sok mindent meg mar egy nap alatt is. Dorirol azt mondta a testere, hogy egy angyal. Meg kell, hogy erositsem. Tenyleg az. Az egesz lenyebol ez sugarzik. Talan tobb lehetosegem lesz irni majd Hospital de Orbigotol, mert itt most meg sok mindent kell csinalnom odaindulas elott.

Egyebkent teljesen elfoglaltuk magyarok tegnap az alberguet. Negy magyar hospitalera wolt egyszerre. Es ket magyar lany is jott zarandokkent.

IMG_1668.JPG

A terwezett seta helyett busszal fogok erkezni Hospitalba de Orbigoba. A kowetkezo jelentkezesem mar onnan lesz. A hidegtol eltekintwe eddig fantasztikusan erzem magam.

 

 

 

Szerző: Kwind  2012.04.30. 11:22 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kwind-camino-hospitalera.blog.hu/api/trackback/id/tr834480525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aniko1010 2012.04.30. 12:39:29

Szia Klári!
Na végre! :)Köszönjük a híreket! Már kezdtünk aggódni, hogy semmi hír felőled. Lényeg, hogy minden rendben.
Itt 30+ fokok vannak, majd küldünk meleget! :)
Puszi
A+Z

Camino Interior · http://caminointerior.blog.hu 2012.05.02. 23:24:31

Majd hazajössz, oszt Te is sugározni fogsz nekünk :)
süti beállítások módosítása